Мусульманские имена мальчиков

05.07.2018 0 Автор admin

Число и анализ букв имени beta (?)

С помощью данной функции, любой желающий может рассчитать число и провести анализ по буквам абсолютно любого имени. Имена необходимо вводить на русском языке. Также попробуйте сравнить ваше полное имя с уменьшительным 🙂 Пожалуйста, вводите сюда только свое имя, без фамилии и отчества, иначе результат может быть неверным.

Хизри (5 букв):

7 — замкнутость и завершенность действий. Изоляция и концентрация для достижения цели. Несгибаемый внутренний стержень, упорство и философский взгляд на жизнь.

Возможные положительные качества числа: склонность к наблюдению, исследованию, анализу, научному мышлению, способности к технике, изобретательность, склонность к медитации, оккультизму, умелые руки, перфекционизм, чувство собственного достоинства, обаятельность, интеллект, проницательность, независимость, любовь к уединению.

Возможные отрицательные качества числа: расчетливость, "себе на уме", сарказм, гордость, замкнутость, подозрительность, неблагоразумие, излишняя положительность, неспособность к самовыражению, самокопание, любовь к спорам.

Цвета семерки: фиолетовый, серовато-розовый, кирпичный, жемчужный, пурпурный

(Сатурн)

Буквы имени:

Х — установка преуспеть в жизни собственными силами, завоевать авторитет, независимость. Человек чувствителен к тому, что говорят о нем люди.

Как назвать ребенка — мусульманские имена.

Эта буква в имени напоминает о том, что ее владелец не должен нарушать ни одного закона морали.

И — тонкая духовность, чувствительность, доброта, миролюбие. Прикрывается внешне кажущейся практичностью, пряча романтическую мягкую натуру.

З — круговая оборона собственного "я" от внешнего мира, высокая интуиция, богатое воображение. Человек иногда ведет себя как страус, прячущий голову в песок.

Р — способность не обманываться видимостью, вникать в существо: самоуверенность, стремление действовать, храбрость. Увлекаясь, человек способен на глупый риск и иногда слишком догматичен в своих суждениях.

И — тонкая духовность, чувствительность, доброта, миролюбие. Прикрывается внешне кажущейся практичностью, пряча романтическую мягкую натуру.

Стихия имени — Земля

Слова, имеющие первую букву стихии Земли, сначала решают земные проблемы, и только после этого должно получиться все остальное.

*Результаты сохранены и доступны по адресу: http://www.andein.ru/srv/?n=

Татарстан Республикасы Яшел ^з‰н ш‰k‰ре муниципаль районыныS
31 нче номерлы «Чиш쉻 исемле м‰кт‰пк‰ч‰ яшьт‰ге балаларга белем бир_ бюджет учреждениесе

«€ТИ-€НИ БИРГ€Н ИСЕМ»проекты буенча

«Татар т™ркеме т‰рбиячел‰ре» метод берл‰шм‰сенд‰ к_рс‰телг‰н презентация конспекты

^тк‰рде:
т‰рбияче Марданова И.Т.

Яшел ^з‰н , 2014 ел

Проект т™ре: Танып бел_, с™йл‰м телен _стер_.
Проектны тормышка ашыру вакыты: 1 ай
Максат: Балаларга татар теленеS матур яSгыраешын к_рс‰т_, татар исемн‰ренеS м‰гън‰л‰рен ачу.
Бурычлар:
Балаларга “Татар исемн‰ре ни с™йли?” диг‰н т™шенч‰не бир_.
— Исемн‰рнеS м‰гън‰сен, килеп чыгу тарихын ™йр‰н_ аша балаларныS исемн‰р турындагы белемн‰рен формалаштыру.
Н‰сел k‰м гаил‰ ‰гъзалары бел‰н таныштыруны системалаштыру.
— Ана телен‰, аныS матурлыгына, байлыгына, татар исемн‰рен‰ (_зл‰ренеS, ‰ти-‰нил‰ренеS, туганнарыныS исемн‰рен‰) карата горурлык хисе т‰рбиял‰_.
Катнашучылар: Икенче кечкен‰л‰р т™ркемен‰ й™р_че балалар, т™ркем т‰рбиячел‰ре, татар теле т‰рбиячесе, музыка белгечл‰ре.

Проектны тормышка ашыру 3 этаптан тора:
Этаплар
€зерлек этабы
ПроектныS темасын сайлау.
Проектка максат кую, бурычлар билгел‰_.
Проект буенча материал Gыю.
Перспектив- тематик план ‰зерл‰_.
€ти-‰нил‰р бел‰н эш.
Балалар бел‰н эш.
2. Т™п этап.
Балалар бел‰н эш:
Исемн‰р турында ‰Sг‰м‰л‰р.
Дидактик, с_зле, _стерешле уеннар.
Халык авыз иGаты ‰с‰рл‰рен ™йр‰н_: такмаклар, тиз‰йткечл‰р,
шигырьл‰р, ‰киятл‰р, м‰кальл‰р, бишек Gырлары, бармак уеннары.
Х‰р‰к‰тле, Gырлы-биюле, сюжетлы-рольле уеннар.
Матур ‰д‰бият ‰с‰рл‰ре уку, шигырьл‰р с™йл‰_.
Fырлар ™йр‰н_.
Иллюстрациял‰р, р‰семн‰р карау.
Ата-аналар бел‰н эш:
Консультациял‰р.
Ш‰G‰р‰л‰р т™з_.
€Sг‰м‰л‰р.
Fырлар туплау.
3. Йомгаклау: Презентация.

Перспектив-тематик план


Эшч‰нлек т™рл‰ре
Т‰рбияче бел‰н балаларныS берд‰м эшч‰нлеге
БалаларныS м™ст‰кыйль эшч‰нлеге
€ти-‰нил‰р k‰м баланыS берд‰м эшч‰нлеге

1
€Sг‰м‰л‰р: “€ти-‰ни бирг‰н исем”
“Минем энем туды!”
Проблемалы сорауларны чиш_ юлларын табу.
Диалоглар.

Мужские арабские имена и значения — выбор лучшего имени для мальчика

Бармак уеннары ™йр‰н_.
Дидактик уеннар:
“Бу кем?”
Бармак уеннары.
Fырлы-биюле уен: “Утыр-утыр М‰лиꉔ
Бишек Gырлары.
Консультация: “Татар исемн‰ре”
Берг‰ исемн‰р эзл‰_.

2
Дидактик уеннар: “€йд‰гез танышабыз!”, “Саматка ярд‰м ит!”, “К‰рим‰не урамга киендер!”, “Яраткан курчагыбызга исем кушабыз!”
Дидактик уен: “ИсемеSне ‰йтс‰S бир‰м!”. Исемн‰рг‰ кагылышлы табышмаклар. Р‰семн‰р карау. €киятл‰р уку.
Сузле уеннар. Сюжетлы — рольле уен: “Без курчаклы уйныйбыз!”
Уеннар ™чен атрибутлар ‰зерл‰_.

3
Татар халык ‰киятл‰ре уку: “З™лк‰рн‰й батыр”, “Шомбай”, “Г™лч‰ч‰к”
Балаларга сораулар бир_ ярд‰менд‰ ‰киятнеS эчт‰леген ачыклау.
Укылган ‰киятл‰р буенча р‰семн‰р карау.
Татар халык ‰киятл‰ре уку.

4
Такмаклар k‰м тиз‰йткечл‰р ™йр‰н_:
“€й З™б‰йд‰, З™б‰й䉔
“Наза”, “Сабир”.
€Sг‰м‰. Берг‰л‰п кабатлау. Эчт‰леген‰ т™шен_.
С_зле уен: “Мин башлыйм син д‰вам ит!”, “€йд‰ дустым танышабыз!”
Консультация:
“Татар исемн‰ре ни с™йли?”, “М‰гън‰ле исемн‰р сайлагыз!”

5
Балалар бел‰н Gырлар ™йр‰н_: “€пи, “Бибисара”, “Асия”.
Fырларны тыSлау, Gырлау, кабатлау. Дидактик уен: “Нинди Gыр?”
Fырлар Gырлау. Дидактик уен: “Син д‰ кушылып Gырла”
Татар халык Gырлары Gырлау. “€пи с_зл‰рен кабатлау.

6
Х‰р‰к‰тле уеннар: “Буяу сатыш”, “Кем Gитезр‰к”,
“Песи k‰м тычканнар”,
“Аю-б_ре”
Санамышлар, табышмаклар.
^стерешле уен: “Матур исем уйлап тап”
Ай-сылу – Айсылу,
Ил-нур – Илнур
Г™л-су – Г™лсу
Дидактик уен:
“Кем зир‰к- ‰йт тизр‰к”. Бер-берсе бел‰н диалог алып бару.
«Буяу сатыш» уеныныS с_зл‰рен ™йр‰н_.
«БуяуларыS бар мик‰н,
З‰Sг‰р мик‰н, ал мик‰н?
«Т™сем матур, мине ал»,
Диючесе бар мик‰н?

7
Бармак уеннары: “Мин бел‰м биш малай (кыз) исеме”, “Гаи뉔.
Бармак уеннары ™йр‰н_. Дидактик уен: “Мин бел‰м биш кыз (малай) исемен”
Fырлы-биюле уен: “Ак калач”. Исемн‰р уйлап табу.
Уеннарнын с_зл‰рен кабатлау. Татар халык уеннары ™йр‰н_.

8
Fырлы – биюле уеннар:
“Габдулла”, К_рс‰т ‰ле _ск‰нем”, “К‰рия-З‰к‰рия”, “МиSлебай”,”Т_б‰т‰й”.
УеннарныS с_зл‰рен ™йр‰н_, с_зл‰рг‰ туры китереп х‰р‰к‰тл‰р ясау. Дидактик уен: “Fавапны тап!”
С_зле-_стерешле уен: “Ватык телефон”
“К‰рия-З‰к‰рия” уеныныS с_зл‰рен музыкага кушылып Gырларга ™йр‰т_.

9
Сюжетлы-рольле уеннар: «Балалар бакчасы», «Минем гаил‰м”
Уен эчт‰леген, барышын ачыклау, рольл‰рне билгел‰_.
Рольл‰рне башкару, уенда катнашу.
“Минем якын кешел‰рем” темасына р‰семн‰р ясау”

К™телг‰н н‰тиG‰л‰р:

· Бик к_п уеннар, матур ‰д‰бият ‰с‰рл‰рен, халык авыз иGаты ‰с‰рл‰рен ™йр‰ндел‰р. Балалар _зл‰ренеS k‰м якыннарыныS исемн‰ренеS килеп чыгышын, м‰гън‰л‰рен аSладылар.

· Консультациял‰р, халык йолаларын, гореф-гад‰тл‰рен ™йр‰н_ н‰тиG‰сенд‰ ‰ти-‰нил‰рд‰ чын татар исемн‰рен‰ кызыксыну уянды.

· Татар исемн‰ренеS “серле” булуын, исемн‰рне бозып ‰йт_неS кимчелекле ягын, бозып ‰йт_ н‰тиG‰сенд‰ исемн‰рнеS м‰гън‰се югалуын да аSладылар.

Т™п н‰тиG‰:
Балага бирелг‰н исем матур булып, аныS м‰гън‰се тир‰н булырга
тиеш.Ата-ана баласыныS исеме бел‰н горурланырлык булсын.ИсемнеS
милли й™зе д‰, милли рухы да булырга тиеш.Балага акыллы,матур исем
бир_ шактый гына очракта аныS кил‰ч‰генд‰,ш‰хес буларак Gитлег_енд‰
д‰ зур роль уйный. Кеше исеменеS аны й™рт_че ш‰kеснеS асыл
сыйфатына ‰верелеп, берб™тен т‰шкил ит_ен исбатладык.

15

Приложенные файлы

Запись опубликована автором uploader в рубрике Материалы для преподавателей.
© 2017 Образовательный портал «educontest.net». Обратная связь | Пользовательское соглашение | Распечатать страницу Татарстан Республикасы Яшел ^з‰н ш‰k‰ре муниципаль районыныS
31 нче номерлы «Чиш쉻 исемле м‰кт‰пк‰ч‰ яшьт‰ге балаларга белем бир_ бюджет учреждениесе

«€ТИ-€НИ БИРГ€Н ИСЕМ»проекты буенча

«Татар т™ркеме т‰рбиячел‰ре» метод берл‰шм‰сенд‰ к_рс‰телг‰н презентация конспекты

^тк‰рде:
т‰рбияче Марданова И.Т.

Яшел ^з‰н , 2014 ел

Проект т™ре: Танып бел_, с™йл‰м телен _стер_.
Проектны тормышка ашыру вакыты: 1 ай
Максат: Балаларга татар теленеS матур яSгыраешын к_рс‰т_, татар исемн‰ренеS м‰гън‰л‰рен ачу.
Бурычлар:
Балаларга “Татар исемн‰ре ни с™йли?” диг‰н т™шенч‰не бир_.
— Исемн‰рнеS м‰гън‰сен, килеп чыгу тарихын ™йр‰н_ аша балаларныS исемн‰р турындагы белемн‰рен формалаштыру.
Н‰сел k‰м гаил‰ ‰гъзалары бел‰н таныштыруны системалаштыру.
— Ана телен‰, аныS матурлыгына, байлыгына, татар исемн‰рен‰ (_зл‰ренеS, ‰ти-‰нил‰ренеS, туганнарыныS исемн‰рен‰) карата горурлык хисе т‰рбиял‰_.
Катнашучылар: Икенче кечкен‰л‰р т™ркемен‰ й™р_че балалар, т™ркем т‰рбиячел‰ре, татар теле т‰рбиячесе, музыка белгечл‰ре.

Проектны тормышка ашыру 3 этаптан тора:
Этаплар
€зерлек этабы
ПроектныS темасын сайлау.
Проектка максат кую, бурычлар билгел‰_.
Проект буенча материал Gыю.
Перспектив- тематик план ‰зерл‰_.
€ти-‰нил‰р бел‰н эш.
Балалар бел‰н эш.
2. Т™п этап.
Балалар бел‰н эш:
Исемн‰р турында ‰Sг‰м‰л‰р.
Дидактик, с_зле, _стерешле уеннар.
Халык авыз иGаты ‰с‰рл‰рен ™йр‰н_: такмаклар, тиз‰йткечл‰р,
шигырьл‰р, ‰киятл‰р, м‰кальл‰р, бишек Gырлары, бармак уеннары.
Х‰р‰к‰тле, Gырлы-биюле, сюжетлы-рольле уеннар.
Матур ‰д‰бият ‰с‰рл‰ре уку, шигырьл‰р с™йл‰_.
Fырлар ™йр‰н_.
Иллюстрациял‰р, р‰семн‰р карау.
Ата-аналар бел‰н эш:
Консультациял‰р.
Ш‰G‰р‰л‰р т™з_.
€Sг‰м‰л‰р.
Fырлар туплау.
3. Йомгаклау: Презентация.

Перспектив-тематик план


Эшч‰нлек т™рл‰ре
Т‰рбияче бел‰н балаларныS берд‰м эшч‰нлеге
БалаларныS м™ст‰кыйль эшч‰нлеге
€ти-‰нил‰р k‰м баланыS берд‰м эшч‰нлеге

1
€Sг‰м‰л‰р: “€ти-‰ни бирг‰н исем”
“Минем энем туды!”
Проблемалы сорауларны чиш_ юлларын табу.
Диалоглар. Бармак уеннары ™йр‰н_.
Дидактик уеннар:
“Бу кем?”
Бармак уеннары.
Fырлы-биюле уен: “Утыр-утыр М‰лиꉔ
Бишек Gырлары.
Консультация: “Татар исемн‰ре”
Берг‰ исемн‰р эзл‰_.

2
Дидактик уеннар: “€йд‰гез танышабыз!”, “Саматка ярд‰м ит!”, “К‰рим‰не урамга киендер!”, “Яраткан курчагыбызга исем кушабыз!”
Дидактик уен: “ИсемеSне ‰йтс‰S бир‰м!”. Исемн‰рг‰ кагылышлы табышмаклар. Р‰семн‰р карау. €киятл‰р уку.
Сузле уеннар. Сюжетлы — рольле уен: “Без курчаклы уйныйбыз!”
Уеннар ™чен атрибутлар ‰зерл‰_.

3
Татар халык ‰киятл‰ре уку: “З™лк‰рн‰й батыр”, “Шомбай”, “Г™лч‰ч‰к”
Балаларга сораулар бир_ ярд‰менд‰ ‰киятнеS эчт‰леген ачыклау.
Укылган ‰киятл‰р буенча р‰семн‰р карау.
Татар халык ‰киятл‰ре уку.

4
Такмаклар k‰м тиз‰йткечл‰р ™йр‰н_:
“€й З™б‰йд‰, З™б‰й䉔
“Наза”, “Сабир”.
€Sг‰м‰. Берг‰л‰п кабатлау. Эчт‰леген‰ т™шен_.
С_зле уен: “Мин башлыйм син д‰вам ит!”, “€йд‰ дустым танышабыз!”
Консультация:
“Татар исемн‰ре ни с™йли?”, “М‰гън‰ле исемн‰р сайлагыз!”

5
Балалар бел‰н Gырлар ™йр‰н_: “€пи, “Бибисара”, “Асия”.
Fырларны тыSлау, Gырлау, кабатлау. Дидактик уен: “Нинди Gыр?”
Fырлар Gырлау. Дидактик уен: “Син д‰ кушылып Gырла”
Татар халык Gырлары Gырлау. “€пи с_зл‰рен кабатлау.

6
Х‰р‰к‰тле уеннар: “Буяу сатыш”, “Кем Gитезр‰к”,
“Песи k‰м тычканнар”,
“Аю-б_ре”
Санамышлар, табышмаклар.
^стерешле уен: “Матур исем уйлап тап”
Ай-сылу – Айсылу,
Ил-нур – Илнур
Г™л-су – Г™лсу
Дидактик уен:
“Кем зир‰к- ‰йт тизр‰к”. Бер-берсе бел‰н диалог алып бару.
«Буяу сатыш» уеныныS с_зл‰рен ™йр‰н_.
«БуяуларыS бар мик‰н,
З‰Sг‰р мик‰н, ал мик‰н?
«Т™сем матур, мине ал»,
Диючесе бар мик‰н?

7
Бармак уеннары: “Мин бел‰м биш малай (кыз) исеме”, “Гаи뉔.
Бармак уеннары ™йр‰н_. Дидактик уен: “Мин бел‰м биш кыз (малай) исемен”
Fырлы-биюле уен: “Ак калач”. Исемн‰р уйлап табу.
Уеннарнын с_зл‰рен кабатлау. Татар халык уеннары ™йр‰н_.

8
Fырлы – биюле уеннар:
“Габдулла”, К_рс‰т ‰ле _ск‰нем”, “К‰рия-З‰к‰рия”, “МиSлебай”,”Т_б‰т‰й”.
УеннарныS с_зл‰рен ™йр‰н_, с_зл‰рг‰ туры китереп х‰р‰к‰тл‰р ясау. Дидактик уен: “Fавапны тап!”
С_зле-_стерешле уен: “Ватык телефон”
“К‰рия-З‰к‰рия” уеныныS с_зл‰рен музыкага кушылып Gырларга ™йр‰т_.

9
Сюжетлы-рольле уеннар: «Балалар бакчасы», «Минем гаил‰м”
Уен эчт‰леген, барышын ачыклау, рольл‰рне билгел‰_.
Рольл‰рне башкару, уенда катнашу.
“Минем якын кешел‰рем” темасына р‰семн‰р ясау”

К™телг‰н н‰тиG‰л‰р:

· Бик к_п уеннар, матур ‰д‰бият ‰с‰рл‰рен, халык авыз иGаты ‰с‰рл‰рен ™йр‰ндел‰р. Балалар _зл‰ренеS k‰м якыннарыныS исемн‰ренеS килеп чыгышын, м‰гън‰л‰рен аSладылар.

· Консультациял‰р, халык йолаларын, гореф-гад‰тл‰рен ™йр‰н_ н‰тиG‰сенд‰ ‰ти-‰нил‰рд‰ чын татар исемн‰рен‰ кызыксыну уянды.

· Татар исемн‰ренеS “серле” булуын, исемн‰рне бозып ‰йт_неS кимчелекле ягын, бозып ‰йт_ н‰тиG‰сенд‰ исемн‰рнеS м‰гън‰се югалуын да аSладылар.

Т™п н‰тиG‰:
Балага бирелг‰н исем матур булып, аныS м‰гън‰се тир‰н булырга
тиеш.Ата-ана баласыныS исеме бел‰н горурланырлык булсын.ИсемнеS
милли й™зе д‰, милли рухы да булырга тиеш.Балага акыллы,матур исем
бир_ шактый гына очракта аныS кил‰ч‰генд‰,ш‰хес буларак Gитлег_енд‰
д‰ зур роль уйный. Кеше исеменеS аны й™рт_че ш‰kеснеS асыл
сыйфатына ‰верелеп, берб™тен т‰шкил ит_ен исбатладык.

15

Приложенные файлы

Запись опубликована автором uploader в рубрике Материалы для преподавателей.